fredag 31. juli 2009

Velkommen til min side :)

Hei alle sammen, og velkommen inn til mitt hjerterom!
Jeg valgte å kalle min side for det, siden jeg mener hjerterom er noe vi alle trenger å være beriket med. Og jeg vil gjerne dele mitt ved å si litt om meg her på denne siden.
Jeg ble først kjent med blogg - " epidemien";) fra søstrene Frisnes alias Miss Friss og Christina`s hjem. Miss Friss er min bestevennine her på denne jord, og jeg syntes at de begge hadde fått til siden sine så fine, at jeg også ville prøve meg frem her. Tid trenger jeg nok på å få kommet skikkelig igang, men jeg skal jobbe hardt med å fremme min type side så godt jeg kan:)
Stor varm klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Velkommen, Grethe. Synes du har fått det til fint allerede jeg... Sigrid, Fru Friis, har virkelig fått til dette. Jeg er nok på nivå med deg:o)

    Har lagt deg til siden min jeg nå.

    Klem fra christina

    SvarSlett
  2. nåhh synes i du va fole beskjeden:) men takk:) fole koselig å sjå deg her å da:)klem

    SvarSlett